Često postavljena pitanja

Kako mogu naručiti proizvod na webshopu Galileoss?

  • Pronađite proizvode koje želite kupiti
  • Odaberite boju, veličinu, količinu i odaberite opciju “dodaj u košaricu”
  • Kada ste spremni dovršiti Vašu narudžbu, kliknite na “vidi košaricu” u koja se nalazi u zaglavlju stranice
  • Odaberite opciju “vidi košaricu”
  • Odabirom “kreni na plaćanje“ možete kreirati korisnički račun ili nastaviti kupovinu bez registracije – kao gost
  • Kreiranjem korisničkog računa moći će te brže kupovati, pratiti status narudžbe i pregledavati povijest Vaših narudžbi
  • Ukoliko želite obaviti kupovinu bez registracije ispunite sva obavezna polja osobnim podacima
  • Način plaćanja – na raspolaganju trenutno imate mogućnost plaćanja pouzećem i uplatom na račun Prodavatelja putem Internet bankarstva, uplatnicom ili virmanom u banci, pošti ili FINI.
  • Po završetku kupovine, provjerite jeste li ispunili sva obavezna polja točnim podacima i prihvatili sve uvjete kupovine i zatim potvrdite svoju narudžbu.

 

 Kako možemo kontaktirati vašu korisničku podrška

  • Korisnička podrška putem kontakt obrasca na raspolaganju Vam je za sve upite, savjete i preporuke
  • Putem e-maila možete nas kontaktirati na: webshop@galileoss.hr sa svim Vašim upitima
  • Pošaljite nam poruku na Instagram ili putem Facebook stranice gdje smo Vam također dostupni za savjet

 

Postoji li minimalni iznos narudžbe?

  • Nije definiran minimalan iznos narudžbe.

 

Kako mogu odabrati drugu opciju proizvoda od predložene (boju, veličinu ili model?)

  • Boju i veličinu pojedinih proizvoda možete pronaći na našoj web stranici pored svakog proizvoda s mogućnošću izbora. Kliknite na odabir boje ili veličine kako biste provjerili njihovu dostupnost.

 

Na koji način se obaviještavaju kupci ukoliko naručeni proizvod nije dostupan?

  • Kupac se obaviještava na  e-mail adresu ostavljenu prilikom izrade narudžbe.

 

Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu ukoliko sam ju već potvrdio/la?

  • Narudžbu možete otkazati ili promijeniti putem kontakt obrasca na stranici kontakt do trenutka predaje proizvoda dostavnoj službi. Nakon toga možete iskoristiti pravo jednostranog raskida ugovora o kupnji.

 

Ne živim u Republici Hrvatskoj, mogu li ipak naručivati na web stranici galileoss.hr?

  • S web stranice galileoss.hr za sada mogu naručivati samo stanovnici Republike Hrvatske.

 

Trebam li izraditi korisnički račun kako bih napravio/la narudžbu?

  • Nije potrebno izraditi korisnički račun, možete obaviti kupovinu i kao gost upisivanjem svih potrebnih podataka u za to predviđena polja.

 

Kako mogu otvoriti korisnički račun na webshopu Galileoss.hr i koje sve podatke trebam ispuniti/dostaviti?

  • Kreiranje korisničkog računa vrlo je jednostavno. Registraciju možete napraviti prije same kupovine ili u toku narudžbe. U zaglavlju stranice kliknite na ikonu osobe ili na dnu stranice pod Prijava/Registracija kreirajte novi korisnički račun. Registrirati se možete upisom osobnih podataka u za to predviđena polja.

 

Kako mogu promijeniti svoje korisničke podatke?

  • Ukoliko želite promijeniti svoje podatke, potrebno je kliknuti na ikonu osobe na zaglavlju stranice koja će Vas odvesti na Vaš korisnički račun. Tada, na lijevoj strani, odaberete opciju koju želite i promijenite svoje podatke.

 

Zaboravio/la sam lozinku, kako je mogu saznati ili obnoviti?

  • Jednostavno odaberite opciju “Zaboravljena lozinka“ i sustav će Vas voditi kroz cijeli postupak.

 

Mogu li dodati novu adresu za dostavu uz već postojeću?

  • Naravno da možete. U Vašem korisničkom računu odaberete opciju „Adrese“ i kliknete na opciju „Dostavna adresa“. Sad možete odabrati na koju adresu želite dostavu, onu staru ili novu koju ste unijeli klikom na kućicu ispod adrese. Ukoliko ste već potvrdili narudžbu, potrebno nas je obavijestiti o ovoj promjeni putem e-maila ili kontakt obrasca.

 

Mogu li izbrisati korisnički račun?

  • Ukoliko želite izbrisati korisnički račun molimo Vas javite nam se putem kontakt obrasca ili na e-mail: webshop@galilleoss.hr kako bismo ga mi u sustavu u potpunosti obrisali jer ga samostalno ne možete obrisati.

 

Mogu li dobiti R-1 račun?

Naravno, potrebno je samo u komentaru prilikom naručivanja napisati da želite R1 račun i ostaviti potrebne podatke za izradu istoga.

  • Naziv tvrtke
  • Adresa
  • Poštanski broj i grad
  • OIB

 

Da li je omogućeno preuzimanje paketa u poslovnici?

  • Preuzimanje paketa u poslovnici moguće je i u tom slučaju dostava je u potpunosti besplatna za sve narudžbe.

 

Kad mogu očekivati dostavu svog paketa?

  • Predviđeno vrijeme isporuke paketa je od 1 do 3 radna dana ukoliko je artikl raspoloživ.

 

Mogu li pratiti status svoje pošiljke?

  • Status pošiljke tj. tracking broj šalje Vam dostavna služba GLS nakon što pošiljka napusti naše skladište i bude obrađena od strane navedene dostavne službe.

 

Adresa dostave je različita od one navedene u mom korisničkom računu, mogu li ju promijeniti?

  • Adresu možete promijeniti javljanjem na kontakt obrazac ili na e-mail adresu webshop@galileoss.hr. Ukoliko je pošiljka već poslana, adresa isporuke može se promijeniti isključivo putem linka koji kupcu pošalje dostavna služba

 

U slučaju povrata proizvoda, na koji se način vrši povrat uplaćenih sredstava?

  • U pravilu povrat sredstava vrši se na način na koji je izvšena uplata
  • uplata na račun – uplata na tekući račun
  • pouzeće – uplata na tekući račun.

 

Može li se proizvod kupljen putem Web shopa zamijeniti u poslovnici?

  • Proizvod kupljen putem Web shopa može se zamijeniti u poslovnici.

 

Naručio/la sam krivu veličinu proizvoda, što mogu napraviti? Dostavljen mi je pogrešan proizvod, kome se mogu obratiti?

  • Javite nam problem putem kontakt obrasca ili na našu e-mail adresu: webshop@galileoss.hr. U najkraćem mogućem roku odgovorit ćemo Vam na e-mail s procedurom zamjene/povrata. Troškove dostave plaćamo mi ukoliko je došlo do pogreške s naše strane, u suprotnom troškove povrata snosi kupac.